ברכות והמלצות של לקוחות שתמיד מרגשות אותנו

הברכות האישיות שמגיעות מהלקוחות שלנו מרגשות אותנו כל פעם מחדש ונותנות לנו דלק להמשיך לייצג בצורה המקצועית ביותר את המקרים בתחום המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מכון הארבעה).

"בוקר טוב, את לא מבינה כמה אני מרוגשת עד עכשיו! אני רוצה להודות לך על הכל תודה רבה לך תהיה בריאה שתגדלי את הילדים בנחת אני מאוד אוהבת אותך. אני אמסור את הטלפון שלך לאנשים שצריכים עזרה. פחות ממך חודשים השגת לנו דבר שתקע לנו 5 שנים."
"רובי רציתי להודות לך באופן אישי על החזרת הרישיון. תודה רבה על כל הכבוד. רכשת לקוח והמלצות ללקוחות רבים"
"רובי יקרה. תודה רבה. סמכנו עליך מהרגע הראשון. אוהבת אותך המון ממש מאושרים. שנה טובה וחג שמח. נהיה בקשר"
"צהריים טובים לך רצינו להודות לך על כל המאמצים שעשית בשבילנו על כל הסבלנות שהייתה לך כלפינו אנחנו מאוד מעריכים כל מה שעשית בשבילנו. סוף סוף אחי שלי קיבל את הרישיון של אוטובוס. הרבה הרבה תודות."
"היי, אישרו ל**** את הרישיון 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 די, איך זה קרה? מה זה? את קוסמת? רק לפני כמה ימים ידענו שיש בעיה. וואוו אין כמוך. את כוכבת. אלופה!"
"המון תודה אני שוב לא יודע איך עשית את זה אבל פשוט תודה את מלכה תודה על היחס על ההיענות הסבלנות ההתחשבות ועל איך שטפלת בתיק..."

כמשרד עורכי דין המתמחה בתחום זה, אנו מביאים ניסיון רב, מקצועיות, המון נשמה ומסירות בטיפול בתיקים מורכבים מול המכון הרפואי. ניסיון רב שנים הביא אותנו להיכרות מיטבית עם ההליכים והנהלים הנדרשים ואת היכולת להילחם במרץ למען החזרת רישיון הנהיגה של לקוחות המשרד.
בין אם מדובר בערעור על שלילת רישיון, הכנה לבדיקה במרב״ד, איסוף החומרים ומסקנות רפואיות, או כל עניין אחר מול המכון – אנחנו כאן כדי לסייע, לתמוך ולהשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר!

תודה שפנית, נחזור אליך תוך כמה שעות ביום העבודה

תודה שפנית, נחזור אליך תוך כמה שעות ביום העבודה