איך לבחור עורך דין תנועה (תעבורה)

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאר פרטים או חייג: 050-9693593

מחברת: עו"ד רובי אלבראנס

עו"ד רובי אלבראנס

עו"ד רובי אלבראנס הינה לשעבר מנהלת ענף וועדת ערר במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. לעו"ד אלבראנס ניסיון בניהול אלפי ערעורים על מגוון הסוגיות הרפואיות בגינן נשללים רישיונות נהיגה במכון הרפואי. עו"ד אלבראנס מכהנת כיום כיו"ר ועדת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים של לשכת עורכי הדין.
תוכן עניינים
איך לבחור עורך דין תנועה (תעבורה)

תקנות התעבורה וחוקי הכביש בישראל יכולים להיות מסובכים ומורכבים, ולכן, במקרים של עבירות תנועה, מומלץ לשכור את שרותיו של עורך דין תנועה (תעבורה) מוסמך המומחה בתחום, שיגן על זכויותיו של הנהג ולהתמודד באופן הטוב ביותר עם התהליך המשפטי. בעת בחירת עורך דין תנועה מקצועי ומתאים, יש כמה נושאים מכריעים שיכולים לשמש כמדדים חשובים:

  1. התמחות וניסיון: יש לוודא כי העורך דין שאתם פונים אליו, מתמחה בתחום דיני התעבורה ויש לו ניסיון רב בתחום. חשוב לבחור עורך דין תנועה (תעבורה) שמתמקד בתחום זה בלבד, כך שיהיה מעודכן בחוקים ובדינים הרלוונטיים ובדרכי הפעולה המומלצות בבואכם לבית המשפט.
  2. המלצות וביקורות: מומלץ לבדוק את המקורות של העורך דין ולבחון את הביקורות וההמלצות של לקוחות קודמים. מידע זה יכול לתת תמונה מקרובת על תפקידו ועל יכולותיו המקצועיות.
  3. ייעוץ ראשוני: חשוב לקבל ייעוץ ראשוני עם העורך דין לפני שמסכימים לשירותיו. שיחה קצרה יכולה לספק מידע ראשוני אודות המקרה ולהעריך את הסיכויים להצלחה, אך לא פחות חשוב, לקבל הערכה על הכימיה האישית ועל יחסי האנוש של עורך הדין.

מהו תפקידו של עורך דין תנועה (תעבורה)?

כשאתם מחפשים להגן על זכויותיכם בתהליך משפטי הקשור לדיני התעבורה, עורך דין תעבורה מנוסה ומקצועי עשוי להוות גורם מכריע בשמירה על רישיון הנהיגה שלך או לכל הפחות למזער את "הנזק" ואת חומרת הענישה ככל הניתן. זאת גם הסיבה שבגללה מומלץ להיעזר בהקדם האפשרי בשירותיו של עורך דין תנועה שיוכל לספק לכם גם מענה המקצועי וגם תמיכה אישית בהליכים מורכבים הדורשים מומחיות בכל הנוגע לדרישות המשפטיות
עורך הדין יהיה אחראי על בחירת האסטרטגיה המשפטית, על ייעוץ לפני חקירה, על הייצוג שלך בבית המשפט ו/או מול התובע מטעם המדינה וכן מול כל גורם אחר.

כפי שניתן לראות, ייעוץ משפטי של עורך דין תעבורה הוא הרבה יותר מאשר רק ייעוץ מקצועי, לפיכך, אין להקל ראש בפניה אל עורך דין ויש לחפש אחר הטוב ביותר בתחום. אנחנו בז'ורבסקי – אלבראנס נשמח לייצג אתכם בכבוד ולהביא לתוצאה הטובה ביותר שניתן להגיע אליה.

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאר פרטים או חייג:

050-9693593

אודות ז'ורבסקי - אלבראנס

משרד עורכי דין ז'ורבסקי – אלבראנס מתמחה בדיני תעבורה ומציע מניפת שירותים משפטיים מקצועיים ואיכותיים.

משרדנו חרט על דגלו גישה ייחודית אשר רואה את "הלקוח במרכז", והערכים המנחים אותנו הם רגישות, מקצועיות, בקיאות, עדכנות, שקיפות, אמינות ויצירתיות משפטית.

אנחנו נעזור לך להחזיר את הרישיון שלך. עם ניסיון של מעל 20 שנה, אנחנו כאן בשבילך! משרד עו"ד ז'ורבסקי – אלבראנס מומחים בתעבורה והמכון הרפואי

כך אנחנו יכולים לסייע לך:

לכל שאלה בנושא ניתן ליצור קשר דרך האתר או לחייג למספר:
050-9693593

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

עישון קנאביס בזמן נהיגה

האם שימוש בקנאביס רפואי מחייב זימון לבדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים?

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים בישראל משתמשים בקנאביס רפואי לטיפול במגוון מצבים רפואיים. כתוצאה מכך, עולה השאלה האם שימוש בקנאביס רפואי מחייב זימון לבדיקה במכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד).

התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית. בעבר, נהגים המחזיקים ברישיון לקנאביס רפואי היו מחויבים לעבור בדיקה במרב"ד באופן אוטומטי. אולם, בשנת 2019, משרד הבריאות פרסם הנחיה חדשה ששינתה את המצב.

קרא עוד »
תשלום אגרה ועדת ערר

תשלום אגרה לפני הדיון בועדת ערר

ועדת ערר של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) היא גוף שנועד לבחון מחדש החלטות רפואיות בנוגע לרישיונות נהיגה. אדם שהוחלט על פסילת רישיונו או הגבלתו, או מי שנדרש לעבור בדיקות רפואיות מיוחדות, רשאי להגיש ערר לוועדה זו.

קרא עוד »

תודה שפנית, נחזור אליך תוך כמה שעות ביום העבודה

תודה שפנית, נחזור אליך תוך כמה שעות ביום העבודה