כיצד עורך דין יכול לעזור לכם להתמודד עם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרבד) ממלא תפקיד קריטי בשמירה על ביטחון הציבור בכבישים. זימון למכון יכול להוות חוויה מלחיצה וקשה עבור רבים, שכן תוצאות הבדיקות עלולות להשפיע באופן משמעותי על יכולתם לנהוג ואף על אורח חייהם. במקרים רבים, פניה לעורך דין מומחה המכון הרפואי יכולה להוות גורם מכריע בהצלחה מול המכון. להלן הרחבה מעמיקה יותר בנוגע לתרומתו של עורך דין המכון הרפואי בכל שלב ושלב לאורך התהליך:

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאר פרטים או חייג: 050-9693593

מחברת: עו"ד רובי אלבראנס

עו"ד רובי אלבראנס

עו"ד רובי אלבראנס הינה לשעבר מנהלת ענף וועדת ערר במכון הרפואי לבטיחות בדרכים. לעו"ד אלבראנס ניסיון בניהול אלפי ערעורים על מגוון הסוגיות הרפואיות בגינן נשללים רישיונות נהיגה במכון הרפואי. עו"ד אלבראנס מכהנת כיום כיו"ר ועדת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים של לשכת עורכי הדין.
תוכן עניינים
כיצד עורך דין יכול לעזור לכם להתמודד עם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

1. הכנה מקיפה לבדיקות:

  • איסוף והכנת מסמכים רפואיים ו/או משפטיים רלוונטיים: עורך דין מנוסה מומחה המכון הרפואי ידע לאסוף לסנן וללמוד עבורכם את כל המסמכים הרפואיים או המשפטיים הרלוונטיים, לרבות תיעוד רפואי, חוות דעת רפואיות, תוצאות בדיקות מעבדה, ממצאי דימויים רפואיים במקרים משפטיים העתקי פסקי דין חוות דעת משפטיות דוחות שירות המבחן ועוד.
  • דוגמה: במקרה של נהג שזומן למכון בשל בעיות ראייה, עורך הדין יאסוף וילמד את כל תיעוד ההסטוריה הרפואית, תוצאות בדיקות עיניים קודמות, חוות דעת רופא עיניים המטפל ועוד. במקרה של זימון נהג על רקע עבירות תנועה או על רקע של שימוש בסמים, יאסוף עורך הדין את כל התיקים הרלוונטים וחוות הדעת אשר יכולות לסייע בהצגת המקרה בצורה מדוייקת וברורה.
  • הבהרת תהליך הבדיקות במכון: עורך הדין יסביר לכם באופן מפורט את סוגי הבדיקות השונות שתעברו, ציפיות הבודקים, אופן ההתנהלות במהלך הבדיקה ועוד.
  • דוגמה: נהג שזומן בשל מחלת אפילפסיה ידע אלו מסמכים נדרשים ע"י המרבד, כיצד להתכונן לראיון עם נוירולוג, אילו שאלות ייתכן שיישאלו ומהן התשובות הרלוונטיות ביותר.
  • תרגול תשובות לשאלות אפשריות: עורך הדין יעזור לכם לתרגל תשובות קצרות, קולעות ומדויקות לשאלות שעלולות להישאל במהלך הבדיקות.
  • דוגמה: תרגול תשובות לשאלות בנוגע לתופעות הלוואי של תרופות, תדירות התקפי המחלה, אופן הטיפול בהם, הליכי שיקום באם היו הסברים לגבי נסיבות המקרה  ועוד.
  • הכנה מנטלית: עורך הדין יספק לכם כלים להתמודדות עם לחץ וחרדה לקראת הבדיקות, וידאג שתגיעו מוכנים רגשית ונפשית. עורך דין המומחה במכון הרפואי יעקוב אחר שלבי הטיפול במרב"ד וידאג להשלמת התמונה המתגבשת באמצעותהשלמת מסמכים נוספים וייצוג בפני בודקי המרבד.

2. ייצוג משפטי בפני וועדת ערר וערכאות שיפוטיות:

  • הגשת ערר מנומק: במקרים בהם המכון קבע שאנכם כשירים לנהוג, עורך הדין ינסח עבורכם כתב ערר מקצועי המפרט את הטענות המשפטיות כנגד החלטת המכון, תוך שימוש בראיות משפטיות ורפואיות ובחוות דעת מומחים.
  • דוגמה: עורך הדין יטען כי קביעת המכון התבססה על פרשנות שגויה של תוצאות הבדיקות או נסיבות המקרה המשפטי, יציג ראיות רפואיות או ראיות משפטיות סותרות יציג חוות דעת של מומחה רפואי , שירותי המבחן עובדים סוציאלים וכדומה המוכיחים את כשירותכם לנהוג.
  • טיעון משפטי משכנע: עורך הדין ייצג אתכם בדיון בפני ועדת הערר של המכון, יציג את טיעוניכם בצורה ברורה ומשכנעת תוך הדגשת נקודות התורפה בהחלטת המכון.
  • דוגמה: עורך הדין יטען שהמכון התעלם מראיות רלוונטיות, שהליך קבלת ההחלטה היה פגום וכי קיימת אפליה כלפיכם.
  • מיצוי זכויותיכם: עורך הדין ידאג לנהל את ההליך בצורה תקינה תוך שמירה על זכויותיכם לאורך כל התהליך. עורך הדין המכון הרפואי יבחן הגשת ערעור לבית המשפט המחוזי על החלטת ועדת הערר במידת הצורך אך ורק במקרה בו הערר נדחה מנימוקים משפטיים בלבד.

משרד עו"ד ז'ורבסקי – אלבראנס: ניסיון עשיר וייצוג מקצועי

משרד ז'ורבסקי אלבראנס עומד לרשותכם בכל הליך הקשור למכון הרפואי לבטיחות בדרכים ומשרד הרישוי. צוות המשרד בעל ניסיון של מעל 20 שנה בטיפול במאות תיקים בכל שנה, ומכיר את כל ההיבטים המשפטיים והרפואיים של ההליך.

עו"ד רובי אלבראנס, שותפה במשרד, שימשה כיועצת המשפטית של ועדת ערר על המכון הרפואי לבטיחות בדרכים במשך 4 שנים. במהלך תקופה זו צברה ניסיון רב וידע מעמיק בפעילות המרב"ד ומשרד הרישוי, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. ניסיון זה נותן יתרון משמעותי ללקוחות המשרד ומגדיל משמעותית את סיכויי ההצלחה בתיק

משרד עו"ד ז'ורבסקי אלבראנס, מהותיקים בתחום, מספק שירותי מקצועיים תוך רגישות ויחס אישי ללקוחותיו. עם למעלה מעשרים שנים של ניסיון וטיפול באלפי מקרים ועררים במרב"ד, נעזור גם לך!

לייעוץ ראשוני ללא התחייבות השאר פרטים או חייג:

050-9693593

אודות ז'ורבסקי - אלבראנס

משרד עורכי דין ז'ורבסקי – אלבראנס מתמחה בדיני תעבורה ומציע מניפת שירותים משפטיים מקצועיים ואיכותיים.

משרדנו חרט על דגלו גישה ייחודית אשר רואה את "הלקוח במרכז", והערכים המנחים אותנו הם רגישות, מקצועיות, בקיאות, עדכנות, שקיפות, אמינות ויצירתיות משפטית.

אנחנו נעזור לך להחזיר את הרישיון שלך. עם ניסיון של מעל 20 שנה, אנחנו כאן בשבילך! משרד עו"ד ז'ורבסקי – אלבראנס מומחים בתעבורה והמכון הרפואי

כך אנחנו יכולים לסייע לך:

לכל שאלה בנושא ניתן ליצור קשר דרך האתר או לחייג למספר:
050-9693593

נשמח לשמוע מה דעתכם על המאמר:

אהבתם את התוכן? בטוח תאהבו גם את:

תודה שפנית, נחזור אליך תוך כמה שעות ביום העבודה

תודה שפנית, נחזור אליך תוך כמה שעות ביום העבודה